New Years Resolution

    Share
    avatar
    Nightwolf
    Rank: Guardian
    Rank: Guardian

    Name : Nick
    Age : 36
    Gender : Male
    Location : Wherever A Computer Is!
    Posts : 685
    Joined : 2008-06-08

    New Years Resolution

    Post by Nightwolf on Fri Jan 01, 2010 4:15 am

    Hey folks. As it's nealry 2010, does anyone have any New Years Resolutions?

    Mines to learn to play guitar. I've been thinking about doing it for years and in 2010, i'm finally gonna do it!
    avatar
    Chojin
    Rank: Guardian
    Rank: Guardian

    Name : Craig
    Age : 33
    Gender : Male
    Location : hiding in plain sight
    Posts : 2413
    Joined : 2008-04-19

    Re: New Years Resolution

    Post by Chojin on Fri Jan 01, 2010 7:16 am

    I have a few resolutions.

    1. Learn to play the guitar (i've had one for more than 4 years, but never learnt to play >_<)
    2. Read more (I still have books I got for Christmas 2008 that I haven't read yet)
    3. Write more (I could easily get at least one book finished by the end of the year if I knuckled down)
    4. Move out

    avatar
    Fizzie
    Rank: Starling
    Rank: Starling

    Name : Sam
    Age : 36
    Gender : Female
    Location : Bristol
    Posts : 4948
    Joined : 2008-04-18

    Re: New Years Resolution

    Post by Fizzie on Sat Jan 02, 2010 1:58 am

    So far I have these...

    Relearn how to skate!!
    I miss skating, so I wanna get myself back-up to speed with boards and blades. I was never anything special, but at least I could move. Lol!!

    Eat more fruit!!
    I love fruit, but I don't eat enough of it.

    Eat breakfast!!
    I've always been real bad with breakfast. I just don't do it.

    Learn how to sew!!
    I wanna get good enough to make costumes and such.

    Lose more weight!!
    I know I could be alot worse, but let's face it; I could be alot better too.

    Keep intouch with far away friends more!!
    I miss everyone and I don't think I spent enough time with alot of them last year.

    Get my breast reduction operation!!
    Sooo need this!!

    Drink more water!!
    Yeah... I tried this during summer last year, but eventually I fell back into not doing it.

    Print photos!!
    Having pix on the computer is awesome, but I want more pix actually around physically.

    Allow myself to be happy!!
    I'm happy alot of the time, but due to my own lack of confidence, and past events (and people), I tend to worry about certain things (okay, mainly relationships) more than I really should. I wanna be able to enjoy every second, without doubting that anyone could ever feel for me what I feel for them, and without worrying about when they're gonna get bored or fed up with me.

    And I'll prolly add more as I think of them. Hehe!!


    _________________

    Sponsored content

    Re: New Years Resolution

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Sun Nov 19, 2017 10:17 am